zaterdag, september 24

Move move get out the way



Yayy first night in new room. A short night though. Some people were already going to Molly's (which is really our pub, if we go out, we sit there) and I wanted to join. A beer after a day of moving.. nice! (this feels so weird to say since I never liked beer, I always gagged if I took a sip, but now since a while ago I like it! But well, still feels weird)< /boring>.
And of course I thought, well I'll probably be tired so maybe 2 beers, and get some sleep for the big cleaning and ikea day. And so of course it was about 5:30 before I went to bed ;-)
I'll have to get going in about a half an hour, walking to my old room, my dad is coming to help me clean! Ahhhh the gratefulness!

Yesterday, when my uncle and his girlfriend (ooooo I am soooo glad they wanted to help me move! Really! Ohh dang) left, and I had dropped everything in my new room. I went to sit in the living room, to talk with my girlroomie (I have 2, a girl -singer-and a guy -guitar-) and it was just so nice.. just wahh someone living in the same house! Where you can TALK to and ASK things.


YEEEES I LIIIIKE.

Love,
Fleur

ps. Also can't wait to put all my stuff into place and finally get a nice, pretty room (almost (probably)) exactly the way I want it!

pps. still no branch though :(

4 opmerkingen:

  1. Dat zijn de beste avonden/nachten :D Wel respect dat je dan zo vroeg alweer aan het bloggen bent! 's Avonds een vent, 's ochtends een vent :P

    Nog steeds geen tak durven halen in het bos? :P

    PS http://www.youtube.com/watch?v=O-jOEAufDQ4

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je goed en wel verhuisd bent :) Ik ga vrijdag verhuizen, maar niet naar een nieuwe kamer (vond het toch niet leuk daar op de bezichtiging) maar naar mijn ouders. Ik hoop toch snel een andere kamer te vinden en het nét zo goed voor elkaar te hebben als jij! Al woon ik goedbeschouwd wel nog t/m vrijdag in ook een huis met twee klasgenoten :P Ik hoop maar dat ik geen spijt krijg!

    Ik heb er alle vertrouwen in dat je op een gegeven moment een tak zal bemachtigen!

    Veel plezier :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb de moed niet bij elkaar weten te rapen en zo ook geen takken..
    Het viel uit eindelijk zeer zwaar, weinig slaap en een ikea doorspitten en bed in elkaar zetten. Maar ach! :p
    Hahah beer is gooood


    Ja oe dus daar woon je nu? Hoe is dat? Bevalt het?
    Nouja je kunt altijd weer een andere kamer zoeken :) maar heeft ook geen haast denk ik?
    Ik wil nog succes met verhuizen toewensen maar dat heeft eigenlijk geen zin meer.. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ging maar even kijken of je nog een nieuwe blog had gepost (dit mag je eventueel opvatten als een hint ;) maar geen druk hoor!) en toen zag ik dat je hier nog had gereageerd.

    Het bevalt niet helemaal goed, beetje saai, maar het is wel verstandig en ook zorgeloos. Zodra ik me weer gezonder voel ga ik op zoek naar een nieuwe kamer! Had al een paar aangeboden gekregen (weer via klasgenoten :P ) maar die heb ik afgewezen. Geen haast, idd.
    Toch nog bedankt, haha :)

    BeantwoordenVerwijderen