zaterdag, mei 24

Instagram


 Pfoei. Afgelopen tijd was zo druk en zo hectisch in mijn hoofd vooral. Ik had even geen ruimte en zin om hier te schrijven. Maar vandaag wel. Ik vertel gauw nog over mijn afstudeerconcert, al is er niet heel veel over te vertellen. Nu eerst mijn afgelopen tijd in foto's.


Ha, ik dacht; ik ga stempels maken!! Helemaal super, maar ik vergeet natuurlijk dat als je woorden ook nog wilt kunnen lezen.. je ze wel in spiegelbeeld op die stempel wil zetten. Zo werd mijn lieve gebaar naar Tom, iets minder lief doordat het moT werd. Gelukkig maakte het met hartjes niet uit. * Curry met cassave crackers en rijst, lekkor. * Rabarber crumble, lekkor.


Ik was afgelopen tijd best wel vaak ziek, vlak voor m'n EP opnames, tijdens, erna.. deze tijd is gewoon zo stressvol en m'n lichaam zegt; stoppen en chillen! Maar mijn rooster zegt: je móet even door tot juli. Oke dan. Tom maakte heel lief wortelsoep voor me. * Ik begin het al te leren, stempels. * Van de moeder van Tom kreeg ik als verlaat verjaardagscadeautje een kiem-setje! Super leuk! Onderhand zijn ze al een stuk groter en ga ik ze misschien zo wel op m'n boterham doen. Ook de muntplantjes die je ernaast ziet zijn nu al een stuk indrukwekkender. 


Wraps met lekkers * Bami met lekkers * Vega hamburger met lekkers


De takes moesten gekozen worden! Richard en ik waren van 20:00 tot bijna 00:00 uur bezig, maar uiteindelijk kwamen we er uit! Spannend hè. * Een helfie met een nectarine. * Ik had visitekaartjes nodig en besloot ze zelf te stempelen. De voorkant-stempel (Hello) heb ik zelf gemaakt, de achterkant is gewoon zo'n dinges.

Gisteravond aten Tom en ik bij een vriendin van hem in Amsterdam. We speelden The Last of Us (nouja, Tom en zij speelden, ik keek alleen maar. Ik heb 30 seconden de controller in m'n handen gehad en heb 'm toen maar weer afgestaan). Eerst had ik nooit iets met games, maar sinds ik Tom ken vind ik het steeds leuker/fantastisch. En The Last of Us zag er ook echt super mooi uit. Ooit wil ik nog leren hoe ik moet sturen, want ik snap er echt de ballen van. Uiteindelijk was het bijna 2 uur en besloten we maar te blijven. We speelden door tot 4 uur, en werden wakker om 9.
Ik sprak af met Rosa in een café en we bespraken het artwork; de voorkant cover is eigenlijk wel af nu! En ik ben er zo blij mee en ik ben zo trots op Rosa dat ze zulke mooie dingen kan maken. Nu de CD zelf nog, en de achterkant.

Spannend hoor.

Liefs, Fleur

1 opmerking: