zaterdag, augustus 16

From Tom With Love

Tom is lief. Ik kreeg gisteren ineens nog een cadeautje voor mijn afstuderen. Bepaalde geuren hebben veel invloed op me, zeker als ik 'm de pan uit stress. Ik werd altijd rustig van de geur van paarden (nog steeds), maar ook van de geur van pasgewassen fleece stof (vraag me niet waarom). En ik krijg áltijd dorst van vochtige kelder lucht (oh, ruikt ook lekker).

In het tweede jaar van m'n studie kreeg ik van 'n hele boel klasgenootjes een fles parfum. Als ik dat ruik denk ik altijd aan die avond en aan die lieve mensen.
Bij Devil's Nightcap zal ik altijd aan Tom denken. Een fijn vooruitzicht. (Niet dat ik niet sowieso al ongeveer altijd aan hem denk trouwens).









Het heeft een best wel sterke, zware geur. Mannelijk hoorde ik sommige mensen zeggen. Maar ik vind 'm heerlijk. Hij heeft iets mysterieus en iets nevel-achtigs, en dat bevalt me wel. Ze hebben nog meer heerlijke geuren bij de Lush. Ook wat zonnigere dingen. En ook een die naar geit ruikt (nee echt!
Tom probeerde er ooit een beetje van maar gooide toen per ongeluk wat te veel over zichzelf heen en toen had hij een geit-walm om zich heen.)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten