dinsdag, juni 3

Nu en later

Kijk nou eens wat een schatjes, die Tini, Miranda, Mijke en Marieke. Dit was met m'n verjaardag.

Het is zo druk! Van hot naar her en soms ook niks, maar dan ook even compleet niks. Ik schuw een beetje weg van mijn computer af en toe. Die dwingende rode meldingen en mailtjes die op een antwoord wachten. Aan de scriptie wordt hard gewerkt, en ik heb alleen nog deze en komende week les (eigenlijk heb ik maar 1 les, verder geef ik zelf coaching). De EP gaat ook z'n gangetje.. al gaat het wel langzamer dan ik wil/hoop.. iedereen is ook zo druk! Maar het krijgt steeds meer vorm. Ik hoop maar dat 'ie op tijd af is voor m'n assessment NEGENTIEN JUNI. Dat is al bijna. Dat is m'n afstudeerpresentatie. Spannennnnnnd ja. Dan nog wel even 27 juni de scriptie inleveren en dan.. ja dan.. dan ben ik klaar! (als het goed is)

Ja en dan...
Ach, dat zie ik later wel.

Fijne dag.
Liefs, Fleur

Geen opmerkingen:

Een reactie posten