donderdag, juni 5

Zo kun je het ook bekijken

Ik zit best wel vaak te stressen over m'n leven na school; hoe lang zal het duren voor ik mijn huur niet meer kan betalen, ik vervolgens in de goot beland en mijn lichaam moet gaan verkopen om in leven te blijven?
Maar aan de andere kant levert het ook veel leuks op; tijd en ruimte. Fysieke tijd en ruimte (voor zover dat kan), maar ook de tijd en ruimte in mijn hoofd. Want mijn studie aan het conservatorium heeft echt een groot deel van mijn leven overgenomen. Nee wacht; mijn studie aan het conservatorium ís mijn leven. Afgelopen 4 jaar was dat gewoon alles waar ik tijd en ruimte voor had. Over grote projecten gesproken dan. Ik ben ook nog wel eens naar de supermarkt geweest enzo.

Maar laatst, onder positieve invloed van de film Julie&Julia (heerlijke vrouwenfilm) dacht ik ineens: Potverdorie! Straks kan ik meer dingen gaan doen!! Dingen die ik eigenlijk nu ook al wel kon doen, maar niet deed omdat er in mijn hoofd geen ruimte voor was. (hopen dat er straks nog wel geld voor is).

Dingen als; koken, meer bloggen, meer schrijven (muziek en gewoon), meer tekenen, meer creatieve dingen!
Ik wil ook echt meer sporten (eehhhh ja).
Paardrijden.. dat zou ik ook graag weer willen.. misschien is er wel íemand in Utrecht die op zoek is naar een oppaspaardenmeisje?
En dan wil ik ook over meer dingen bloggen.. serieuzer bloggen. Niet alleen meer mijn persoonlijke gezever over hoe ik straks mijn huur niet meer kan betalen en de prostitutie in moet en over dat ik heel graag lang haar wil (om het vervolgens DAN TOCH WEER AF TE KNIPPEN). (nee ik heb geen spijt hoor, het moest gewoon.) (Maar ik wil wel weer lang haar alsnog).

Oke, ik ga even naar m'n bijna affe artwork kijken! God wat is Rosa toch fantastisch. En daarna toch weer met.. school bezig. Nog eventjes.

Liefs,
Fleur

Geen opmerkingen:

Een reactie posten