dinsdag, december 30

2014 uit het hoofd

IK HOUD VAN JAAROVERZICHTEN!! Dus hier ook de mijne. Kan een lang verhaal worden. Wordt een lang verhaal.

Afgelopen dagen was ik aan het nadenken.. als ik, zonder hulpmiddelen er bij te pakken (agenda, instagram, blog, dankbaarheids-boekje) ga nadenken over wat ik afgelopen jaar gedaan heb.. wat kan ik me dan nog herinneren? Wat heeft genoeg indruk op me gemaakt om te blijven onthouden?



- Samenwonen met Tom! Oke, we gingen al december 2013 samenwonen, maar toch, 2014 is het eerste echte hele jaar geweest.
- Wonen in Utrecht dus, treinen van en naar Enschede voor het laatste half jaar van mijn studie
- Een EP maken! En dan 's avonds bij m'n oma logeren! Zo leuk!
- Mijn haar knippen en lichter verven. Mijn haar blijft toch iets belangrijks ;-)
- Een super fijn afstudeerconcert met zo veel lieve mensen er bij!
- Met Marieke aan onze scriptie werken, soms heel erg leuk, soms verschrikkelijk. Wel toffe gesprekken door gehad.
Afstuderen
- Op mijn vaders huis passen, en op Jodokus in Friesland, aka VAKANTIE, met vrienden
- Veel meer gaan koken, en ik heb dit jaar denk ik zo'n 100 euro aan kookboeken uitgegeven
- Mijn blog in het Nederlands ipv Engels
- Me even niet meer richten op muziek, maar juist op tekenen (als je me dat een jaar geleden had gezegd had ik je nooit geloofd)
- 2 jaar met Tom samen!
- Van vegetariƫr naar veganist, een keuze waar ik nog elke dag blij mee ben

Natuurlijk zijn er nog genoeg andere dingen die ik me nog wel herinner: naar de dierentuin met m'n zus en neefje & co, zwemmen in het water bij ons huis in Utrecht (ahhhhh wat heb ik daar weer zin in!!), Sinterklaas vieren met lieve vriendinnen en lieve schoonfamilie, naar de Apenheul met Tommie, mee met Otters Slapen Hand in Hand (Tom, Claire, Quincy en Niek-Jan) naar.. oke ik ben vergeten waar, maar dat was wel suuuuper leuk. En de fijne reacties van mensen op m'n veganisme,  een achterneefje er bij, zomer oud & nieuw bij Amelisweerd..

Morgen ga ik terugkijken met instagram en m'n blog. Dan zal ik er ook plaatjes bij doen. Voor de mensen die het nu saai vonden.
Hopelijk heb ik dan zelf heel veel "OJA!" en "AHA!" en "DAT WAS OOK ZO!" en "OKE AWKWARD DAT IK DAT VERGETEN WAS" en "OMG YOLO" momenten.
En hopelijk wordt het niet ondanks de plaatjes alsnog saai voor jullie omdat jullie alles dan al gelezen hadden.


1 opmerking: