donderdag, december 4

November in foto's

Weer een maand voorbij. Altijd weer leuk om via mijn instagram terug te kijken wat ik allemaal heb gedaan, gedacht en in mijn mond heb gestouwd.

Mm zelfgemaakte chai latte met sojamelk. * Avocado's met een beetje veganaise, peper en zout als lunch * Pompoen was in de aanbieding dus ik at 3 dagen achter elkaar pompoensoep, met de lunch én avondeten. We hebben nu weer 3 pompoenen in huis liggen, maar eigenlijk wil ik er wel eens een taart van maken! 


Lieve Tom was jarig, we gingen verrassingslasergamen en dronken een smoothie op z'n gezondheid * Zoals ik al schreef hadden Aline en ik onze eerste filmdag! Het was koud, maar de eerste beelden vond ik al prachtig. * Voor het eerst in een jaar zette ik de sapmachine weer aan! Boerenkool, rauwe bietjes, citroen, appel en wortel. Zo lekkerrrrr.

Oke deze hebben jullie al gezien, maar Tom is er zo'n knapperd! Verkleed Risk doen. * Ik tekende deze 2 bordjes voor Huub en Truus, de katten van de jongen die ook mee gaat filmen voor de video. * In onze groentetas zat heeeerlijke verse boerenkool! We maakten stamppot en aten wat over was de volgende dag op een broodje met kerrie hummus en sambal.


Oke deze zijn eigenlijk van 1 & 2 december, maar BOEIU. Ik tekende een blaadje vol op verzoek van iemand! Zo'n leuk idee dat deze straks in iemands huis komt te hangen. * Ik ontbeet met koffie en Tony's Chocolonely

Verder heb ik best wel veel yoga gedaan! In m'n eentje thuis via youtubefilmpjes, maar ik ben ook voor het eerst naar Bikram Yoga geweest. Dat was erg fijn, ik zal er ook nog eens wat langer over schrijven. Volgens mij schreef ik al eens eerder dat ik er nog eens wat over zou schrijven.

Nu moet ik eigenlijk al m'n Sinterklaas cadeautjes gaan kopen en gedichten schrijven en een surprise maken. (Maar het is zo koouuuddd buitennnn!)

1 opmerking: