zaterdag, januari 10

Homeland

HA nou, dat ging snel.

Homeland stond officieel niet op mijn 2015 To do, al was ik er al wel erg lang benieuwd naar en had ik van verschillende mensen gehoord: "Oh Anne-Fleur dat moet je echt gaan kijken want het is echt vet."  Maar goed, dinsdag had ik een personeelsfeestje, dus woensdag lag ik de hele dag voor pampus op de bank (als je, net als ik, benieuwd bent waar die uitdrukking vandaan komt).. dusss.. ging ik Homeland kijken.

OKE FAKKING VET.
Ik zal eerlijk bekennen dat ik een crush op al deze 3 mensen heb. En dan ook nog Brody's vrouw. Oke groetjes.
Dus nu ben ik natuurlijk halverwege seizoen 2 en kan ik niet stoppen met kijken. Ik vond het zelfs moeilijk mijn Homeland-marathon te onderbreken om gisteren Wie is de Mol aflevering 2 te gaan kijken (ik moest donderdagavond werken). Terwijl WIDM natuurlijk wél op mijn to do staat..

Nouja, goed. Homeland. Volgens imdb is het drama, mystery en thriller:
When Marine Nicolas Brody is hailed as a hero after he returns home from eight years of captivity in Iraq, intelligence officer Carrie Mathison is the only one who suspects that he may have been "turned".


Veel politiek, veel terroristen, veel Amerika, veel drama.
Goede cast (en goed gecast), fijn acteerwerk. En echt spannond.

Precies wat ik bedoelde met veel Amerika. (Overigens heb ik geen crush op die nieuwe dude, ik vind het een beetje en tjappie)
De serie heeft op het moment 4 seizoenen, volgens mij komt dit jaar het vijfde seizoen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het tweede seizoen nu al iets slechter qua verhaal vind.. dus ik ben erg benieuwd hoe het verder zal gaan. Hopelijk wordt het niet een tweede Dexter (want laten we eerlijk zijn; Na 3 seizoenen was die koek éigenlijk wel op)(ook al heb ik het nog wel met veel plezier gekeken).
Misschien vond ik het eerste seizoen ook wel ZO GOED dat het tweede seizoen alleen maar kon tegenvallen.. het is in ieder geval niet dat ik me verveel; het blijft episch. En dus ook zeker een aanrader.

Oke, nou, ik moet eigenlijk nog een aantal Sinterklaas gedichten schrijven en cadeaus inpakken (Ja, we vieren het dus morgen pas. Plannen met een grote familie is moeilijk) oh en yoga doen en de keuken schoonmaken.

Joe! x

2 opmerkingen:

  1. Jaaa, cool hè? :D Seizoen twee viel me in eerste instantie ook een beetje tegen, maar aan het einde had ik meteen zin in seizoen drie, dus dat is wel positief. En jij kunt die nu meteen na seizoen twee kijken, lucky bastard! Ik ben aan seizoen vier begonnen, maar ik moet zeggen dat het me niet zo grijpt als één t/m drie. Ik ga het ongetwijfeld wel afkijken voor seizoen vijf begint, maar eerst effe wat andere series. Quinn vind ik trouwens wel tof, maar misschien is dat omdat ik meer van 'm gezien heb dan jij.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha ja ik snap nu wel wat je bedoelt! (net klaar met seizoen 2) maar omggg ik kan er ook wel slecht tegen als alles steeds maar verder de stront in zakt, zegmaar ;-) En die Quinn vind ik nu ook wel oke ja, toch een sentimenteel hartje die beste jongen.
      Ben benieuwd naar seizoen 3, maar ik wacht even met beginnen want anders zit ik de komende dagen wéér alleen maar op de bank in m'n pyjama Homeland te kijken ;)

      Verwijderen