zondag, februari 1

Januari in foto's

De eerste koffie van 2015. Is toch belangrijk. // Ik kocht croissant deeg van Tante Fanny! Niet zo lekker als niet-vegan croissantjes, maar ach, ik ben al lang blij! // Een bordje voor mijn zwager

Zo fijn om gewoon een beetje te tekenen om het tekenen // Nog meer bordjes. Deze zijn voor de katten van een vriendin. // Ik sprak af met Tineke in Amsterdam. Deze lieve kat kwam op m'n schoot zitten en bleef daar zitten tot we weg gingen.. had ik écht even nodig. (ik mis het zooo, een katje!)

Nog steeds mijn nieuwe lievelingsrecept. Rode kool met wormen ;-) // Bijna Valentijnsdag. // We kochten nieuwe kommen bij de Tiger en sindsdien wil ik nergens anders meer uit eten. Een simpel knolselderij-soepje met appel.

Ik maakte zelf cruesli en rijstmelk, en at dat uit een nieuwe kom. // Ik bakte spekkoek én pompoentaart in 1 week. ZO LEKKER. // Meer doodles

Ik tekende op boekjes en wil die graag verkopen. // Huuuuuis. // Veel gelezen in The Happiness Project. Wat een fijn boek. Ieehh ook kocht ik MaddAddam!!! AAHHH ZIN IN!!

Haha mijn leven bestaat echt uit eten, tekenen en lezen lijkt het zo. Ook wel soort van waar natuurlijk. Yolo.
Fijne zondaaag!



1 opmerking: