dinsdag, februari 24

Van Utka naar Roffa


Al een hele tijd hadden Tom en ik het er over: een paar dagen naar Rotterdam om te kijken of het een stad voor ons zou zijn om te wonen!
Hoewel we eigenlijk beide ons super thuis voelen in Utrecht is dat nou eenmaal een kneiterdure stad.. echt ZO JAMMER.

Maar goed, Rotterdam is ook leuk! Een van mijn zussen woont er, en ik heb er een paar keer aan dansprojecten meegewerkt, dus ik ken de stad al wel aardig. Of in ieder geval de sfeer. Maar Tommie nog niet. Dus we gaan zo op naar Roffa vanuit Utka met het treintje. En dan tot en met donderdag lekker de toerist uithangen in Rotterdam!


Hopelijk blijft het wel een béétje droog. Want als ik nu hier naar buiten kijk zie ik regen op het raam en een donkere, réte donkere lucht.

Tot over een paar dagen! X

ps. M'n zus en ik gaan ook zeep maken! Een van m'n 2015 to do's! ZIN AN.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten