zondag, juni 8

H'suan wen hua (oftewel; smeer dit in je haar en yolo)

Een tijdje terug was ik in de Lush, die keer dat ik vervolgens 's avonds ineens aanschoof bij een sollicitatie-avond. Ik was daar die dag eigenlijk om 1 ding te kopen: deo.
Uiteindelijk kocht ik 2 dingen. Deo, en dit haarmasker.
Ik zou namelijk bij Madame Pompadour, een super gave kapsalon in Utrecht, mijn lange bruine haar weer blond gaan verven. Super slecht voor je haar natuurlijk (en het was al niet in zo'n goede staat). Dus toen ik in de Lush stond dacht ik: IK MOET OOK EEN HAARMASKER OFZO.
En zo, met hulp van de twee meisjes/vrouwen in de winkel, voila.

Toen ik het kocht was ik een beetje verkouden, ik rook dus niet echt wat toen ik een snuifje nam van de tester. Maar wow, de geur is super heftig. Op een positieve manier. Hoewel ik wel even moest wennen vind ik het nu heerlijk. Er is laurier in en dat geeft het een heel kruidige geur die super lang blijft hangen (serieus, de geur bleef zo'n 3 tot 4 wasbeurten hangen).

Er zitten veel voedende ingrediënten in, zoals banaan, avocado, olijf olie en ei, en dat merk je ook. Ik word er echt zo blij van als m'n haar gezond aanvoelt en ik er mijn vingers door kan halen zonder vast komen te zitten. Ook wordt mijn haar redelijk snel zwaar, als ik een beetje teveel crèmespoeling gebruik valt het al als een zakdoek langs m'n gezicht, bij dit haarmasker heb ik daar geen last van! Ook wordt het er niet sneller vet door.

Je smeert je (droge) haar helemaal in met het smeuïge goedje, vervolgens laat je het zo'n 20 minuten zitten en was je het zoals je normaal ook doet.

Ik vind het wel een beetje vreemd om een haarmasker met ei te gebruiken terwijl ik zelf eigenlijk geen ei meer eet, dus of ik het nog een keer zou kopen weet ik niet.. alle producten zijn natuurlijk vrije uitloop, maar ja.. zelfs voor vrije uitloop worden de haantjes met duizenden tegelijk versnipperd en verbrand.

1 potje kost €13,70, met mijn lengte haar (schouder) doe je er zo'n 3 keer mee. Niet heel goedkoop dus, maar ook niet super duur. En het werkt tenminste. Hier het product op de site zelf.

Oja, en via facebook zag ik een oproepje dat ze weer iemand zochten. Dus ik ga dinsdag weer gezellig voor de groepssollicitatie! Ik ben benieuwd :-)

Joe!
Liefs, Fleur

Geen opmerkingen:

Een reactie posten