zondag, januari 25

2015 to do pagina + lulverhaal + random kattenfoto's om deze post wat dragelijker te maken

De eerste maand van 2015 is al weer bijna voorbij. Wat gaat de tijd toch weer snel. Hoewel het ook al weer meerdere maanden geleden lijkt dat het oud & nieuw was.. tijd is zó relatief. omg.

Kwaadaardige Effie wil ook appelmoes

Het leek me leuk om die 2015 to do wel een beetje hier bij te gaan houden, dus ik heb een pagina aangemaakt. Je ziet hier aan de rechterkant van de pagina een linkje er naar toe staan. En natuurlijk zal ik ook over mijn voortgang bloggen. Misschien maandelijks? Want de maand januari is natuurlijk het makkelijkste om vol te houden, maar zal ik het tot december volhouden? Want hoewel ik niet van voornemens houd en alleen maar een to-do wilde, staan er toch nog wel wat voornemens bij..
OKE SUPER SPANNEND DUS! (oke ja, niet echt dus)

Stiekem wil ik nu al dan die januari update schrijven maar ik moet toch echt nog 6 dagen volhouden tot het februari is. Februari.. wauw.. dan ben ik ook al weer bijna jarig! Gaat snel, gaat snel.

Oke ik merk dat mijn hoofd weer alle kanten op schiet. Beetje chaotisch verhaal dit allemaal. Ik ga even koffie drinken met een stukje pompoentaart (!!! die stond op m'n to do!) terwijl ik in The Happiness Project (DIE OOK OMG) lees.
Kijk, ga ik toch al weer stiekem updates weggeven.



Ik heb een lekkere chill dag voor de boeg. Vanavond hoef ik pas wat te doen; te werken. Gelukkig sta ik publieksbegeleiding want ik ben gisteren gevallen met de fiets. Huilie.
Echt, als je een fietspad overstekt (zéker als het GLAD IS) moet je écht eerst even misschien kijken of er niet misschien toevallig een FIETSER AANKOMT. Want ik moest dus remmen, maar ja, met die gladheid ging dat niet helemaal zoals ik gehoopt had. Dus reed ik mevrouw aan en vielen we samen om.
Ik kon mezelf gelukkig goed opvangen en die mevrouw was helemaal zo van 'Sorry! gaat het! oh jee ik lette helemaal niet op!' Maar het is toch naar om te vallen. En oja, waarom ik dit ging vertellen, mijn pols heeft toch wel een harde klap gehad en als ik vanavond achter de bar had moeten staan denk ik niet dat dat echt zo goed zou zijn.

.. als ik gevallen ben ga ik altijd bedenken hoe grappig m'n gezicht er op dat moment uit zou hebben zien.. zijn er meer mensen die dat doen? Moet er echt hilarisch uit zien.
Oke, nou, goed verhaal lekker kort.

Hele fijne zondag!

ps. Mam, het gaat dus wel goed hoor, met me. ;-) En die pols is vast ook gauw weer niet meer pijnlijk.


2 opmerkingen:

  1. Hahahah. Super leuke post. Arme jij en je val op het ijs (en dat je nadenkt over je gezicht wanneer je valt haha, ja daar denk ik ook aan! En als ik dan merk dat ik raar kijk tover ik snel een kleine glimlach op m'n gezicht, om vervolgens toch weer moeilijk te kijken omdat het toch vaak pijnlijk is om te vallen).
    Beterschap! En de poezenfoto's zijn grappig :).
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha ja inderdaad, precies dat! (dat je dan moet glimlachen omdat je waarschijnlijk heel debiel keek ;-)) dankjewel!
      Liefs

      Verwijderen