maandag, september 22

Recept: groene smoothie

Niet dat je hier echt een recept voor nodig hebt. Bij smoothies moet je gewoon alles bij elkaar gooien waarvan je denkt dat het lekker is. Maar toch. Ik had zin om wat te tekenen/posten.

Mocht je een grote blender hebben zou ik het recept gewoon verdubbelen; dan weet je zeker dat je het tot de lunch haalt. ;-) Dit was alles wat er in onze blender paste.



Als je de aardbeien en/of de bananen in hebt gevroren is de smoothie lekker dik en koud! Ik had diepvries-aardbeien. Yum. Maar gewoon is ook lekker hoor, en voor in de winter wat fijner, anders is het al helemaal zo koud. En zoals ik al zei; voeg gewoon meer of minder toe, of doe er een (halve/hele) avocado bij in plaats van (een) banaan. Of doe er nog wat nootjes of havermout doorheen om de smoothie meer vullend te maken. (Of wat verse munt of basilicum! Zo lekker!)


Als je er geen spirulina in doet wordt 'ie waarschijnlijk iets lichter groen dan die van mij. Maar ja, ik zeg altijd maar, groen is groen. (Is het je wel eens opgevallen dat mensen dat helemaal nooit altijd zeggen? Ik vind het echt fantastisch om op te letten. Ik ken 1 iemand die zó vaak "ik zeg altijd maar" zeg, dat "ik zeg altijd maar" het enige is wat ze écht altijd zegt. Hilarisch.)

Okee, groentjes! Groetjes bedoel ik! HAaaaaaa grappig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten