woensdag, april 16

Goed nieuws

Ik noem deze; het monster dat er uit ziet alsof iemand een regenboog heeft gescheten. Of; regenbooldrol

Zoals ik in de vorige blog al schreef was er even een gtst-scenario in mijn leven, namelijk; misschien niet afstuderen dit jaar. Maar zoals het er nu naar uitziet mag ik hoogstwaarschijnlijk gewoon afstuderen, en dan daarna nog mijn scriptie inleveren. HALLELUJAH.

Het bovenstaande monster tekende ik toen ik het even niet meer zag zitten (niet op zó'n dramatische manier doch), hij is zo lelijk dat ik 'm weer schattig vind. Maar dan wel schattig op een manier van; ja maar je ziet er wel echt uit als een drol. Al weet ik niet zo goed wat voor manier dat is om schattig te zijn. Drollen zijn niet schattig.

Behalve toen ik eens dacht dat ik een super schattige salamander zag en het een drol bleek te zijn. Die drol was blijkbaar wel schattig, behalve dan dat het uiteindelijk een drol was.

Oke, tiiiiijd om te stoppen.

Vandaag ga ik naar Rosa om over het artwork te brainstormen! LEUK!

Liefs, 
Fleur

3 opmerkingen:

  1. Haha, oké, ik had nog heel even geduld moeten hebben voor het antwoord :P Chill dat de afstudeeromstandigheden nu weer gunstig zijn :) Ik vind je drol meer op een Barbapapa lijken, met een enge grijns. Alsof 'ie alle andere Barbapapa's heeft opgegeten en daardoor die kleuren heeft. Als hij je knuffelt, eet 'ie je op.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahah ja ik moest ook aan barbapapa denken ja! Maar dan eerder psychopapa. Begint steeds enger te worden ;-)

      Verwijderen
  2. Gelukkig!
    Veel plezier met het artwork :D

    BeantwoordenVerwijderen