maandag, mei 5

Instagram

ETEEEEEEN! Ik maakte bananen ijs met cookiedough; het kan nog beter maar het was al erg lekkerrrr. * Weer die tortilla taart, omnom, en super makkelijke linzensoep; lekker ziekenvoedsel. * Tom maakte deze salade met onder andere spinazie, bonen en tempeh.
Hoewel de veganchallenge nu is afgelopen, ben ik wel van plan voornamelijk veganistisch te eten, en ook bij het kopen van nieuwe producten het zoveel mogelijk niet-dierlijk te maken. 


De kaart was voor Tom om mee te nemen op z'n fietstocht in België. * De EP vleugel met Tom als slide operator. * Jurriaan was een baas met z'n twee cello's; dat moest natuurlijk gevierd worden met een foto.


We hadden wraps over en courgette en spinazie, de uitkomst; een chille lunch. Yolo. * Met mijn afstudeerconcert 17 mei ga ik één liedje op de ukelele spelen.. ik heb d'r nu al zin in! ;-) * We kochten rabarber en maakten eergisteren rabarber crumble, ik maakte ook een smoothie met diepvries aardbeien en mango, en sojamelk. Hij was alleen best wel smaakloos. Ik gebruikte 'm toen als sausje bij de crumble, die wel erg lekker was.

We keken afgelopen dagen tijdens de ochtend koffie een aflevering van Cosmos, ik houd van documentaires over het ontstaan van de aarde, en hoewel deze echt té Amerikaans is, kan ik er ook wel weer van genieten. * Ik bouwde mijn stempelmachientje om tot dit er stond. Leuk! * Dit boek kreeg ik van een van m'n zussen voor m'n verjaardag, het was een heel mooi boek. Grappig, zielig en mooie zinnen, net als The Fault in Our Stars.

Morgen zet ik een filmpje online waarin ik de crew voorstel van de EP! Van de eerste keer opnemen dan, want de 2e keer hadden we maar een crew van 2 en Jurriaan er nog bij voor cello.

Fijne 5 mei.
Liefs, Fleur

2 opmerkingen:

  1. Al jouw eten ziet er echt te lekker uit :)! Hele leuke instagram foto's!

    Liefs,
    Femke

    BeantwoordenVerwijderen