zondag, juli 20

Lange tijd geleden

Het is bijna een maand geleden dat ik wat postte! Het was zo druk afgelopen weken. Ik ben afgestudeerd en heb m'n diploma opgehaald, ik ging bij m'n oma logeren, met m'n zus en neefje naar het strand, heb een nieuwe stage piano gekocht (ouch wat zijn die dingen duur), ben met super leuke mensen in Wijk aan Zee wezen kamperen, naar Young Art festival geweest (en daar Skip & Die zien optreden!) en heb daarnaast voor het eerst sinds lange tijd écht niks gedaan. Niks 'nuttigs' in ieder geval.

Tekenen is zo fijn, de linker is gewoon random, het geboortekaartje was voor een kennis waarvan ik nog niet wist of het een jongetje of meisje was. * Dit was in de Metaal Kathedraal in Utrecht, super epische muur, ik wil alles mee naar huis nemen.

Ik dronk sinaasappelsap uit m'n Mexico glas en we wonnen (helaas niet van Argentinië) * Tom maakte een hele tijd terug vlierbloesem cider en we dronken de eerste slokken. Lekker fris en fruitig. * Tom maakte als verrassing een raw/vegan appeltaart voor m'n afstuderen. Wat is het toch ook een lieverd. Later maakte ik kokosmelk-slagroom (dat wilde ik al zó lang eens proberen) en het was een goddelijke combi.

Als je naar het strand gaat met je neefje moet je sesamkoekjes bakken! * Utrecht is zo'n fijne stad, ik begin het steeds meer te waarderen. Ik nam Tom nog voor zijn afstuderen mee naar Meneer Smakers waar we beiden een heerlijke burger op aten. * Ik moest me inhouden de Mickey ballon niet mee te nemen. Heb 'm even verderop aan een prullenbak vastgeknoopt en later was hij er niet meer. Hopelijk is er een kindje blij van geworden.

Ik wil wat meer veganistisch gaan koken, en dan ook écht recepten maken ipv gewoon zelf dingen verzinnen. Dat is vaak ook wel lekker, maar nieuwe dingen ontdekken en maken vind ik super leuk. Veganomicon is een vegan boek met zo'n 250 recepten (lunch, avond eten, salades, soep, zoet etc). Het is echt een fantastisch boek! * Tom en ik gingen zwemmen in het water achter ons huis! Zo fijn om op die manier aan de warmte te ontsnappen. * Mango-zwarte bonen salade met amaranth en heerlijk gemarineerde tempeh.

Oke, goed verhaal lekker kort. Ik ga nog even Red Dead Redemption doen.
x Fleur


Geen opmerkingen:

Een reactie posten