dinsdag, april 29

Into the sea

Ik droomde dat ik een tatoeage ging laten zetten; into the sea. Woorden die heel veel voor me zijn gaan betekenen. De tekst heb ik ooit eerder hier geplaatst. Een liedje over terug gaan naar wie je werkelijk bent. Terug naar hoe je op alles verliefd was en bij sommige dingen niet stil stond. Ik hoop ergens dit jaar te weten welk lettertype ik 'm wil, en waar ik 'm wil. En dat ik geld heb om 'm überhaupt te laten zetten. Elke dag doe ik mijn best om een stukje dichter in de buurt te komen van wie ik was; een zingende zeemeermin die zich verwondert over alles en alleen maar liefde en glimlachen geeft.

Hierboven mijn prachtige neefje Floyd toen we met hem naar Blijdorp waren. Als een kind in de dierentuin zou het nieuwe als een kind in een snoepwinkel moeten zijn. Kleine zeemeerman.

3 opmerkingen: